Подробно търсене

Често задавани въпроси

Ако не намерите отговор на вашия въпрос, свържете се с нас на 359 (52) 602 673 или изпратете запитване по имейл.

Как да направя резервация?

Резервация е възможно да се направи по телефон, чрез e-mail или директно в офисите на ВТС. След получаване на обаждане или e-mail от Вас – в срок от един работен ден наш служител ще се свърже с Вас и ще получите отговор дали в желания хотел, за желаната екскурзия или почивка има свободни места. Ако няма свободни места ние ще Ви предложим алтерантивен хотел, екскурзия или почивка.

Изпратих запитване за резервация, а нямам отговор в посочения срок. Каква е причината?

Ако не сте получили отговор в рамките на един работен ден, причината може да е единствено подадени некоректни данни за контакт.

Как да разбера дали резервацията ми е потвърдена?

Резервацията се счита за валидна след попълване на договор за организирано пътуване и внасяне на депозит.

Как да платя направената от мен резервация?

Плащането може да се извърши по Ваш избор:

  • на място в нашите офиси – в брой или с кредитна/дебитна карта;
  • онлайн през нашия сайт чрез виртуалния ни ПОС терминал;
  • по банков път на посочената банкова сметка:

Варна Турист Сервиз ООД
Райфайзенбанк
IBAN BG04RZBB91551064083210
BIC RZBBGSF

Какви документи ще получа за направената и платена от мен резервация?

За направената и платена от Вас резервация ще получите ваучер и договор за пътуване. Ваучерът е документ удостоверяващ платените от Вас услуги за пътуване в страната и чужбина. Неговата форма е регламентрана в Закона за туризма. Документите за Вашето пътуване може да получите:

  • на място в нашите офиси;
  • по поща или куриер;
  • при резервации, направени в последната менута преди пътуването – сканирани по e-mail или по факс.

За пътуванията в държави, за които се изискват визи за български граждани, ВТС ще съдейства на клиентите като им предоставя необходимите документи /хотелска и/или самолетна резервация, ваучер, автобусни или самолетни билети, застраховка/. Непредставянето на документите и незаплащането на таксите или неявяването в посолството на лично интервю, ако е необходимо, се счита за отказ от пътуването. Издаването нa виза за съответната държава е в компетенция единствено на посолството и не се гарантира от ВТС. В случай на отказ от страна на Посолството платените от клиента такси за издаване на визата не се връщат

Уважаеми клиенти, с цел да сме максимално коректни към Вас, молим преди да направите резервация по горепосочените начини, да се запознаете с условията по нашия договор за пътувани /общата форма на договора може да видите ТУК/. При направена от Ваша страна резервация ще считаме, че сте съгласни с тях.

Какво трябва да направя, ако реша да анулирам или променя своята резервация?

Анулиране и промяна на резервация се прави според нашите общи условия:

Условия за анулаци при пътуване в чужбина:

  • до 60 дни преди датата на пътуването – без неустойки;
  • от 59 до 30 дни преди датата на пътуването – размера на депозита;
  • от 29 до 20 дни преди датата на пътуването – 50% от стойността на пътуването;
  • от 19 до 14 дни преди датата на пътуването – 80% от стойността на пътуването;
  • по-малко от 14 дни преди датата на пътуването – 100% от общата стойност на пътуването;

При пътуване в страната:

  • до 20 дни преди датата на пътуването – без неустойки;
  • от 19 до 14 дни преди датата на пътуването – в размер на депозита;
  • от 13 до 7 дни преди датата на пътуването – 100% от общата стойност на пътуването;

и съответните срокове и неустойки, регламентирани от хотелите и транспортните фирми.