Подробно търсене

Нова година 2019 Истанбул без включен транспорт

  • Нова година 2019 Истанбул без включен транспорт

Истанбул, Турция

0 0

Брой дни:4

Включени нощувки:3

Транспорт:Собствен Транспорт

Дата на тръгване:29/12/2018

Нова година 2019 Истанбул без включен транспорт

оферта за Нова година в Истанбул без транспорт за 3 или 4 нощи със закуски и доплащане за НГ куверт

Оферта за периода: 29.12.18 – 02.01.19

 

GRAND WASHINGTON HOTEL 4*

http://grand-washington-hotel.hotel-istanbul.net/en/

Местоположение: Хотелът се намира на 250 м от джамията Шехзаде, на 1.8 км от Синята джамия и Света София, на 200 м от българската църква Свети Стефан и на 12 км от международното летище Ататюрк.

В хотела: 24 часова рецепция, асансьор, платен паркинг, сейф, салон за красота, ресторант, снек-бар до басейна, кафене, SPA & Wellness център, вътрешен басейн, сауна, фитнес център, туркс баня, масажи, телевизионна зала.

В стаите: климатик, телевизор, сешоар, телефон, мини-бар, балкон, тераса, безплатен Wi-Fi интернет.

 

ЦЕНИ

Настаняване

– Закуска –

3 нощувки 4 нощувки
Възрастен в двойна стая 109 145
Единична стая 199 265
Трети възрастен в двойна стая 87 115
Двама възрастни с 1 дете до 6.99 г. 218 290
Двама възрастни + 1 дете от 7 до 11.99 г. 272 362
Двама възрастни + 2 деца до 11.99 г. 405 538

ЦЕНИТЕ СА В ЕВРО ЗА ПАКЕТ ОТ 3 ИЛИ 4 НОЩУВКИ. Плащането се извършва в лева по курс 1.95583 BGN за 1 EUR

 

 

Цените включват:

– Хотелско настаняване за 3 или 4 нощувки

– Съответния брой закуски

 

 

Цените не включват:

– Транспорт

– Новогодишна вечеря

– Застраховка

– Разходи от личен характер

 

 

Доплащане за Новогодишна вечеря:

1. Нова Година на коребче по Босфора:

– GOLD MENU: жива музика, DJ, фолклорна програма, вечеря, неограничено количество напитки местно производство, шампанско – 150 EUR на човек;

– SILVER MENU: жива музика, DJ, фолклорна програма, вечеря, неограничено количество напитки местно производство – 125 EUR на човек.

2. Нова Година в ресторант Гар:

– жива музика, DJ, фолклорна програма, вечеря, неограничено количество напитки местно производство – 90 EUR.

 
Застрахователят, с който ТУРОПЕРАТОРЪТ е сключил застрахователен договор по чл. 42 от Закона за туризма е Застрахователна компания „Армеец“ и номерът на застрахователната полица е № 1740013150000638352, валидна до 11.01.2019.

 
РЕКЛАМАЦИИ И АНУЛАЦИИ:

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:

а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.

Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.

Още Дестинации

Отзиви от клиенти

Напиши Отзив

Затвори

Име
Имейл
Заглавие
Рейтинг
Коментар