Подробно търсене

Нова година в Гърция на Олимпийската Ривиера

  • Нова година в Гърция на Олимпийската Ривиера

Гърция, Олимпийска Ривиера

0 0

Брой дни:3

Включени нощувки:2

Транспорт:Собствен Транспорт

Дата на тръгване:30/12/2018

Нова година в Гърция на Олимпийската Ривиера

29.12.2018 – 02.01.2019

 

хотел Alexiou 3* / www.hotel-alexiou.gr

Хотелът е разположен на 250 метра от плажа на селището Стомио, в близост до Лариса.

Хотелът разполага с ресторант с тераса на покрива и кафе-бар. Хотел Alexiou предлага безплатен Wi-Fi интернет и възможност за паркиране. Гостите могат да се насладят на гръцки и международни ястия в ресторанта на хотела с изглед към Егейско море.

Всички стаи са със самостоятелен балкон и са декорирани в ярки цветове. Те разполагат с климатик, телевизор, мини хладилник и собствен санитарен възел с душ.

Хранене: Закуска и вечеря на меню

Закуската и вечерята в хотела не са на бюфет

 

 

Цени за 3 дни / 2 нощувки

Настаняване

Закуска и вечеря

2 нощувки

Човек в двойна стая Трети възрастен Двама с едно дете до 5 год. Двама с едно дете от 5 до 12 год.
Alexiou 3*

-Закуска и вечеря-

Стомио

69 35 138 173
ЦЕНИТЕ СА В ЕВРО ЗА СЪОТВЕТНИЯ БРОЙ НОЩУВКИ. Плащането се извършва в лева по курс 1.95583 BGN за 1 EUR
Цените включват:

– Хотелско настаняване за 2 нощувки

– Закуски и вечери

– Празнична вечеря на 31.12.2018 с музикална програма
* Хотелът позволява внасяне на алкохол на празничната вечеря на 31.12.2018

 
Цените не включват:

– Транспорт

– Медицинска застраховка

 
Цени за 4 дни / 3 нощувки

Настаняване

Закуска и вечеря

3 нощувки

Човек в двойна стая Трети възрастен Двама с едно дете до 5 год. Двама с едно дете от 5 до 12 год.
Alexiou 3*

-Закуска и вечеря-

Стомио

105 53 210 263

Цените включват:

– Хотелско настаняване за 3 нощувки

– Закуски и вечери

– Празнична вечеря на 31.12.2018 с музикална програма

 
* Хотелът позволява внасяне на алкохол на празничната вечеря на 31.12.2018

 
Цените не включват:

– Транспорт

– Медицинска застраховка

 

 

РЕКЛАМАЦИИ И АНУЛАЦИИ

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:

а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.

Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.